piatok 17. februára 2012

Asfyxia

Si tak browsujem po nete a kukám, anketa o sexuálnej asfyxii. (Nemám tušenia ako sa to skloňuje.) Tak som začal googliť, čo to je. V skratke, páry sa pri styku dusia, aby mali lepší orgazmus.


Spomienky na detstvo

Nikdy som sexuálnu asfyxiu nevykonával, ale pripomenulo mi to môj vek okolo 10-13 rokov. No neviem ako vy, ale my sme vymýšlali spôsoby ako sa opiť, zhúliť, dosiahnuť stavy, pri ktorých by bolo príjemno. Vtedy som ešte nevedel, čo je masturbácia tak sme hľadali iné spôsoby zábavy. Napríklad sme celý čas ležali na posteli tak, že nám hlava vysela a po 10 minútach sme sa rýchlo postavili až sme skoro odpadli. ( niektorí aj odpadli) Bola to zábava a skutočne sme mali zvláštné stavy.

Potom prišiel prielom. Volali sme to "zflešovať sa".(Neskúšajte to doma bez dozoru prifesionálne zflešovača) Bolo to celkom jednoduché. Potreboval si len uterák a jedného ochotného kamaráta.

Postup: 
1. Objekt ktorý chce byť sflešovaný sa oprie o stenu.
2. Ten s uterákom si zloží približne takto
3. Priložíte mu ho podkrk. s tým že tlačíte na stenu na koncoch uteráku a tlak uteráka tlačí na krk.
4  Chvíľku počkáte a pustíte.
5. Máte úspešne sflešovaného človeka
Viem, že takéto návody sa nemajú dávať na internet, lebo kto si to môže prečítať. Nerobte to,  robili sme to ako deti a oľutovali sme to.

Mali sme šťastie, lebo na každej škole v prírode sme veľká skupina spolužiakov nemali, čo robiť a zabávali sme sa. Teda to nebolo to šťastie, ale jedno dievča sme sflešovali tak že skoro hodinu bola mimo. Neviem, či to hrala, alebo bola v takom šoku. Ale musím povedať, že odvtedy som to nerobil.

Sexuálna asfyxia
Toto je trochu iný šálok kávy. V postate pri sexuálnych hrádkach niekoho chytím podkrk a zpríjemním si to. Viem si predstaviť, ak by som mal sadistické sklony, že by sa mi páčilo niekoho škrtiť. Ale že by niekto škrtil mňa? No asi je to o dôvere a ak si neublížia pri tom, potom nech pri tom ňuchajú aj chloroform.

Teória vzniku

Mám 2 teórie vzniku tohot poznatku
1. Nejaká žena bola znásilnená a popritom ju škrtili. Ten kto, škrtil sa mu to páčilo a napísal o tom knižku.
2. Niekto to robil so škaredou ženou/ chlapom a nasadil mu sáčik na hlavu. A jemu sa to zapáčilo.

Rada na koniec
Kyslík je zlý, CO2 nás zabáva.

2 komentáre:

  1. my sme to tiez robievali, to s tym uterakom :D:D:D jedna baba si tresla hlavu o radiator, potom sme to uz tusim nerobili :D:D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. a predstav si, že také veci sa šírili a nemali sme internety.

    OdpovedaťOdstrániť