utorok 7. februára 2012

Vypatlátor: Part 1

Dobrý deň, dnes sa budem venovať fenoménu ženského mozgu. Nikdy Vás (chlapi, chlapci, lezbičky, čo robíte chlapa) nenapadlo, prečo nerozumieme svojím ženám, matkám, sestrám, dcéram? No verím, že odpoveď je pravdepodobne áno. A ja som sa rozhodol ponúknuť riešenie.


Asi pred 4 rokmi som sa venoval istej činnosti ( rozmýšlal som v sprche o zmysle života) a povedal som si, že porozumiem ženám.
Správal som sa operatívne a začal som s výskumom:

1. Nájdenie žien
Ono nájdenie žien je so všetkým všudy veľmi jednoduché. Stačí iba pozerať, či v Poluse nie je výpredaj a vydať sa za nimi. Nájdete ich ľahko pohybujú sa v kŕďloch.
 Takto to nejak vyzerá pri skutočne likvidačných zľavách v obchodoch.

Ono prilížiť sa k nim v ich prirodzenom prostredí a s celým húfom spoločníčok je viac ako nebezpečné, tak som sa rozhodol zvoliť pozorovanie na iných objektoch.


2. Použitie mamy a frajerky

Prišiel som za matkou a rozprával som sa s ňou. Nepochopil som a rozhovor skončil.
Rozprával som sa s frajerkou a mysliac, že som niečo pochopil som to spravil. Nebol to dobrý nápad.
Tak som si zúfal a nevedel som na to prísť, prečo im nerozumiem. Potom sa ony dve stretli a začali sa rozprávať. Sem tam zapojili mňa, ale ja som nepochopil, znova. A čo mi prišlo divné, ony si rozumeli až moc. A keď tým vravím moc, myslím tým toto
Bez ďalších okolkov som sa vzdal hľadania.

3. Kurvítko

Po čase som našiel na internete vec zvanú "kurvítko". To je vec, ktorá je namontovaná do prístroja, aby si časom ten prístroj pokazila. Viac si môžete prečítať Tu. A vtedy mi doplo. Niečo podoné musia mať aj ženy v mozgu. Čo informáciu, ktorú chcú povedať zakóduje tak, že je nemôžné pre chlapa pochopiť, čo tým myslia.


4. Vznik vypatlátoru.

Vypatlátor je orgán v tele ženy, nachádzajúci sa niekde v mozgu. Fyzicky sa tento orgán nenašiel, ale mám podozrenie, že sa pred nájdením skrýva. Dokonca až tak veľké, že si myslím, že má vlastnú kyanidovú kapsulu, aby sa zneškodnil.
Čo vlastne robí? Dokáže každú normálnu informáciu skomoliť tak, že ju muž nechápe.
Príklad: Čo žena myslí : Nefunguje mi poriadne počítač, neustále ignorujem pop up tabuľky a nevenovala som tomu ani piaď času, aby som to vyriešila. Bola by som rada, keby si to vyriešil.
             Čo žena povie: Niečo mi stále bliká na počítači, on ma nemá rád.
Vypatlátor dokázal jedoduchú a jasnú informáciu skomoliť tak, že muž netuší, čo on s tým má.

Pokračovanie nabudúce: odhalím veľmi veľa vecí.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára