sobota 18. februára 2012

Chlapi a hračky aneb 5 vecí na, ktoré mi nešahaj.

Všetky ženy to vedia, že chlapi majú radi svoje veci.
Hráme sa odmalička. Dostali sme dar, že sa so svojim pišulákom môžeme hrať. Tak sme sa aj hrali. A dosť často. Potom sme dostali iné hračky a presedlali sme na ne.

1. Auto ( alebo iný dopravný prostriedok ako bicykel)


Nikdy mu nešahaj na auto. V zmysle: otáčanie zbytočne gombíkmi, snažiť sa upratať priehradku na rukavice alebo zatiahnúť ručnú tam, kde muž bežne nedáva ručnú brzdu. Vyvádza nás to z mieri.
Auto je niečo ako prejav našej bujarej mužnosti. Kto má auto je chlap (Ja mám len bicykel:-(). Ak robíte niečo s našim mužstvom dokážeme sa nahnevať. Veľmi.
Ak sme v aute a šoférujeme, je to naše územie. Ak nás poučujete, beriete nám našu istotu. A áno nikdy sa nespýtame na cestu. Lebo sme v aute, na našom teritóriu a  snáď ho poznám dosť dobre na to, aby som sa nemusel pýtať ďalšieho chlapa. Tu mi nikto nebude radiť, že za kruhovým objazdom som mal ísť rovno a nie doprava.


2. Elektronika

Hocijaká elektorinka, čo nás stála viac ako 50 € je nedotknuteľná bez povolenia. Netýka sa vecí ako vysavač, žehlička, umývačka riadu, práčka, mikrovlnka a podobne. Ak je s tým zábava alebo to môže spôsobiť ublíženie na zdravie, je to naše.
Ak už potrebujete niečo robiť na našom počítači, jediná vec čo môžete otvoriť je kreslenie, browser, videoprehrávač a office. Ak vyskočí nejaká popup tabuľka( samovyskakovacia tabuľka) rýchlo utekajte od počítača. Shit just got real
Hovorím aj o náradí. Ak si potrebujete požičať vŕtačku či priamočiaru pílu- to nie je len tak. Ja som na svoje náradie háklivý, hlavne, keď to chytajú ženy. A áno, nečítal som na to návod! Spokojné?. Dokonca som ho vyhodil. Každý jeden.

3.Oblečenie

Ak mužovi niekto vyhodí oblečenie, ktoré sa zdá byť deravé, či príliš špinavé, tak ste skončili. Myslíte si, že to nie sú hračky. No nie sú, ale k oblečeniu máme zvlásťny vzťah. Napríklad mať mikinu Versace kupovanú na Miletičke za 300 korún. Je to pre nás dôležité. Nemyslite, že kúpou nového na staré zabudneme. NEZABUDNEME.

4. Skutočné hračky

Každy chlap má iné hračky. Niektoré sú športové náradie, niektoré sú spoločenské hry, niektoré sú videohry a niektoré hračky ako lego, jojá, modely, komixy.
Ak to myslíte s chlapom vážne a budete mať s ním deti, nemajte chlapca. Lebo chalpec dostane všetko, čo tato chcel a s čím sa chcel hrať.
Toto video to trochu objasňuje:


5. Náš frantík

V tomto prípade argument s chytaním neplatí, pokiaľ ste dosť pekná. Tu ide skôr o psychické dotýkanie. Nikdy nespomente, že je malý. Nikdy nespomente, že je neschopný, Nikdy ho nijak neurazte. Ako som spomenul, je to naša hračka, ktorú máme odmalička (Fakt nekecám) a nikdy sme ju nemenili. Zažili sme s ňou veľa príjemných a aj veľa bolestivých chvíľ. Náš vzťah k nášmu čvirikovi sa dá porovnať vzťah medzi dvoma najlepšími kamarátmi. Takže ak urazíte jeho, verte tomu, že urazíte aj majiteľa.

Bonusový bod

Ak ste žena a máte partnera, stali ste sa jeho hračkou. No samozrejme, nie doslova. Vy ste skôr taká hračka, ktorú dostane dieťa za odmenu. Áno, myslíme si, že vaše prsia sú pre NÁS, váš pupok je NÁŠ pohár na tequilu a váš zadoček je NÁŠ fackovací panáčik.
 Aj ako sa staráme o veci, ktoré máme radi budeme sa starať aj o vás. Len nám to treba dovoliť. Lebo ak nie nájdeme si inú hračku. Toho času nie, frajerku nemám.



Ďakujem za poroznosť. A na koniec si dáme pesničku

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára