pondelok 30. januára 2012

3 horšie filmy ako twilight

Mysleli ste si, že neexistujú. Ale oni existujú. A je ich dosť ja vymenujem len zopár z nich. A dôvod prečo sú na tomto zozname.



1. Film Ženy (Women 2008)http://www.imdb.com/title/tt0430770/
Tento film je rozhodne hoší ako twilight. O čom film je. Je o ženách a skutočne o ničom zaujímavom. S mojou bývalou frajerkou som na to išiel pod dojmom, že tento film bude aspoň chvíľkami obsahovať lesbické scény.  Celý film bol o tom ako sa dievčatá urazili a boli spoločne urazené, na chlapa. V kine som na tom bol ja, bývalka ďalších 10 žien a jeden ďalší chlap. Chlapsky sme sa posadili čo najbližšie k sebe nech to prežijeme. Po prvých troch minútach, v ktorých pohľadom terminátora dokázala jedna slečna zistiť, že kabelka Luis Vuittonova nie je pravá som nahlas skonštatoval, že ten film je slepičinec. Jediný, kto sa smial bol zlatý muž vedľa mňa, ktorý dostal ranu od svojej partnerky. Bez rany som neodišiel ani ja.
Celkový dojem z filmu bol asi taký, keď pozeráte v kuse monoskop a počujete také pískanie v ušiach. Jediný svetlý bod je Meg Rayn, čo tam hrá. Pekný ksichtík. BTW žiaden lesbický ani iný sex tam nebol.


2. Film Putovanie vtákov http://www.kinema.sk/recenzia/5632/putovanie-vtakov-le-peuple-migrateur.htm
Tak film som videl prvýkrát, keď som mal 13 rokov. So školou sme šli do kina. Najväčšia chyba. V tom filme ako je povedané sa skutočne opisuje putovanie vtákov. Ako kinematografický zážitok to bol unikátny, ale keď po hodine pozerania človek nemal tušenia čo pozerá. Vždy len videl vtáky a oblaky, sem tam niekde hory a slnko. Ako veľmi veľa vtákov sa prestriedalo, to učite ale zaujalma len jeden, ktorý padol do ropnej škvrny a umrel. Potešilo ma to pri srdci.
Aby som nebol nefér tak som si asi pred 4 rokmi znovu pozrel tento film, tentokrát v pohodlí domova (dávali ho na stv), že mu dám šancu. Vtedy som už vzhliadol aj iné filmy dokumentaristické hlavne od Barabáša a môžem povedať, že po 15 minútach nutkania prepnúť som nakoniec podlahol a prepol.


3. Hocijaký film z nemeckej koprodukcie typu daniela steelová a rozamulde pilčerová
Tieto filmy sú sladký a homosexuálny odpad. (Česť výnimkám, zopár z nich nie je sladkých). Aby vo filme kde vystupuje dohromadi 12 ľudí stalo len to, aby si vymenili pohľady a nakoniec spolu žili šťastne až kým nepomreli je skutočne veľa aj na moju logiku. A pritom ten film sa dal skrátiť na 3 minúty aj so záverečnými titulkami a zážitok by bol aspoň intenzívnejší.


Na koniec, každý má názor na filmy a ja mám takýto. Twilight bol v pohode  film, ale ja mám skutočne nízke merítko na filmy. Takže si užite ak si chcete pozrieť nasledujúce filmy. Ale boli ste varovaný.

.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára